Разработка корпоративного сайта крюингового агентства Baltic Ship management

Ми пропонуємо наступні методи просування в Інтернет:

  • Контекстна реклама Google Ads (перейти)

  • Просування на Google Maps та в Google MyBusiness (перейти)
  • SEO — пошукова оптимізація сайту (перейти)

  • SMM — просування в соціальних мережах (перейти)

  • Створення якісного контента (перейти)

Як обрати те, що буде кориснішим саме для Вашого бізнесу?
На цій сторінці ви можете розглянути основні плюси та мінуси кожного способу.

Де легше знайти Вашу цільову аудиторію?

Який з методів спрацює краще, чи варто концентрувати зусилля на соціальних мережах (SMM) або розглянути щось інше? Вочевидь легше шукати там, де більше вашої цільової аудиторії.

За статистикою 94% користувачів України постійно шукають щось в Гуглі. 72% користуються сервісом YouTube, який також належить компанії Google. На долю Facebook припадає 61%, а 30% сидять в Instagram.

Багато підприємців концентрують зусилля на одному каналі, наприклад Instagram, та рано чи пізно замислюються над рівнем конверсії, чому підписників та лайків більшає, а обсяги продаж залишаються ті самі. І чи є якась альтернатива нескінченному пошуку цікавого контенту для сторіз? Звичайно є! Просто зверніть увагу на сервіси, в яких потенційних клієнтів в рази більше!

За статистикою 94% користувачів в Україні використовують пошукову систему Google.

ЯК ВИГЛЯДАЄ ПОШУК ОБ’ЄКТА У 2021 РОЦІ

Сучасна пошукова видача

Щоб краще зрозуміти роботу сучасного Google-пошуку подивіться на картинку ліворуч.

При цільовому запиті “ресторан херсон” (або ж будь-якої іншої категорії бізнесу, що має локальну прив’язку) ми бачимо наступне:

  • Контекстна реклама впевнено посідає перше місце. Це виглядає як звичайна пошукова видача, але з поміткою “Реклама”. Рекламодавець налаштовує рекламу так, щоб її бачили лише люди з конкретного міста які вводять конкретні пошукові запити (що співпадають з товарами чи послугами рекламодавця). Вони платять Гуглу за кожне відвідування свого сайту і не більше. За покази реклами, на які ніхто не клікає, платити не треба.
  • Мапи — це другий блок. Тут задіяно 2 взаємопов’язаних сервіси: Google Maps та Google MyBusiness. Цей блок з’являється тоді, коли пошук стосується об’єктів с локальною прив’язкою (майже завжди). В цьому блоці свій ТОП і своя конкуренція. І саме тут можна досягти найвигіднішого балансу результатів та витрат на них.
  • ТОП10 — на третьому місці. Це сайти, що мають найкращі SEO-показники стосовно запиту. Але, як бачимо, ці показники можуть бути не поміченими користувачем, якщо він вже перейшов за посиланнями з Реклами чи Мап. Тобто не такий вже й ТОП.

І що з цього краще? Робити контекст та звільнити SEO-шника? Чи просувати себе на Мапах?

Краще бути всюди! Але це питання бюджету, який зазвичай не гумовий. Тому нижче спробуємо розібратися з кожним блоком детальніше.

1. КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА

Контекстна реклама в пошуковому сервісі Google (Google Ads, раніше — AdWords) дуже зручна тим, що на відміну від показу банерів, плата стягується тільки за реальні відвідування, а не за покази.

І це реклама, яку бачать тільки зацікавлені в ній люди, що самі шукають конкретний товар або послугу!

Контекстна реклама Гугл Адс

Плюси/мінуси контекстної реклами:

  • Реклама працює одразу, з дня її запуску

  • Рекламу бачить тільки той, хто сам шукає ваш товар/послугу

  • Ви сплачуєте лише за переходи на Ваш сайт

  • Гнучке налаштування бюджету та таргетінгу

  • Кожен клік по рекламі платний

Як це працює?

Рекламодавець задає список ключових слів або фраз і якщо вони співпадають із запитом користувача, оголошення відображається у результатах пошуку. Можливості таргетингу (націлювання) оголошень на конкретну аудиторію (місто, країна, регіон) роблять даний вид реклами одним з найефективніших способів просування, особливо для регіонів.

Скільки коштує?

Скільки коштуватиме така реклама для Вас? Для точного розрахунку ми проводимо тестову кампанію з фіксованим бюджетом (наприклад $100) та строками (наприклад 1 тиждень). По її завершенні ми рахуємо кількість кліків, а наш клієнт кількість звернень. Це дозволяє визначити ціну конверсії (в скільки грошей обійдеться кожен клієнт) та оптимальний бюджет.

Ви дізнаєтесь, наприклад, що на кожні $100 на Ваш сайт зайде 1000 відвідувачів і кожен десятий стане клієнтом та щось купить або замовить. Тобто вартість рекламних витрат на одного клієнта складатиме $1. 

Як розпочати контекстну рекламу?

Замовити пропозицію!

Для початку замовляйте тестову кампанію:

  • Налаштування: від 1500 грн (одноразово)
  • Бюджет: від 1500 до 3000 грн (залежить від конкретного бізнесу та активності конкурентів)
  • Термін: 7 днів

Далі, ми рахуємо вартість за одного відвідувача сайту, а Ви рахуєте скільки замовлень прийшло з реклами.
Результат: відомий середньомісячний бюджет кампанії та середня вартість конверсії (замовлень від реклами)

Вартість послуг з супроводу: 10% від бюджета кампанії.

2. ПРОСУВАННЯ НА МАПАХ

Якщо Ваш бізнес має локальну прив’язку (є офіси, магазини), то чималу користь для залучення нових клієнтів можуть дати сервіси Google Maps та Google MyBusiness. Як ви помітили, цей блок йде вище ніж ТОП10 пошукової видачі, та приносить більше трафіку. Але всередині цього блока є своя конкуренція. Кампанії що посідають вищі місця отримують найбільший трафік.

За статистикою доля пошуку на Мапах складає понад 44%. Та у 41% випадків пошук закінчується відвідуванням закладу!

Просування на Гугл Мапах та в Гугл МійБізнес

Плюси/мінуси просування на Мапах:

  • Разові витрати на налаштування сервісів та зйомку 3д-туру
  • Довготривалий ефект без додаткових витрат
  • Можливість відповідати на коментарі від імені закладу
  • Можливість публікувати новини, акції та спеціальні пропозиції для клієнтів
  • Можливість розміщувати в Бізнес-профілі інформацію про товари/послуги, при пошуку яких користувачі зможуть також побачити компанію
  • Працює, навіть якщо в Вас немає сайту (сервіс дозволяє легко створити простий сайт-візитку)

  • Аналітика дозволяє бачити кількість відвідувань профілю, прокладених маршрутів, дзвінків, переходів на сайт

  • Працює тільки для бізнесів, що мають адресу

Як це працює?

На позиції компанії на Мапах впливають такі фактори:

  1. Сторінка має власника, та пройшла процедуру підтвердження.
  2. Якість заповнення профілю компанії у сервісі  Google МійБізнес.
  3. Наявність віртуального туру закладу за технологією Google Street View.
  4. Відсутність помилок, як наприклад наявність дублікатів сторінки.
  5. Кількість відгуків та наявність відповідей на них від власника сторінки.

Налаштування з додаванням віртуального туру потрібно зробити один раз, тобто це одноразові витрати. В подальшому достатньо відповідати на коментарі та періодично оновлювати та додавати контент. Разом з Вами це робитимуть і самі користувачі.

Чому важливо створити 3д-тур?

Сторінки компаній з віртуальним туром привертають увагу клієнтів в 2 рази частіше, ніж всі інші. Зокрема потенційні клієнти у віці від 18 до 34 років на в 2 рази частіше скоюють бронювання номера в готелі, столика в ресторані, подобової квартири і т. п. після перегляду 3D-туру.

Окрім того, віртуальний тур можна використовувати:

  • на сайті (розміщується в 2 кліка, не навантажує сайт, позитивно впливає на поведінкові фактори: збільшує час перебування відвідувачів на сайті);
  • на друкованої продукції за допомогою QR-коду;
  • в імейл-розсилках;
  • є можливість опублікувати 3D-тур як 360-відео на YouTube;
  • можна скинути пряме посилання в будь-який месенджер або есемескою, щоб клієнт зміг вибрати стіл в ресторані, номер в готелі, ознайомитися з асортиментом магазину.

Як розпочати просування на Мапах та в МійБізнес? Замовити пропозицію!

Ми маємо статус Сертифікованого фотографа Google (Google Trusted Photographer) та Місцевих Експертів Google (Google Local Experts) та зможемо створити якісний віртуальний тур по Вашому об’єкту та зробити всі потрібні налаштування щоб залучити до Вашого бізнесу максимум уваги потенційних клієнтів!

Замовляйте розрахунок пропозиції саме для Вашого закладу!

Ми проаналізуємо існуючи позиції, конкурентне оточення, наявність підтверджених прав, правильність заповнення даних на Мапах, наявність помилок та можливих перешкод, та зробимо найкращу комерційну пропозицію.

Замовити пропозицію!
Довірений фотограф Google

Окремо про нашу послугу виготовлення
3д-турів дивіться на сторінці:

pano.grades.ua

3. SEO-ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ

SEO або Search Engine Optimizing — це комплекс заходів, що дозволяє пошуковій системі вважати ваш сайт корисним для користувачів відносно семантичного ядра (набору ключових слів що співпадають з пошуковими запитами). І як наслідок — у відповідь на пошуковий запит Ваш сайт відображається у ТОПі, тобто раніше за багатьох інших.

SEO-оптимізація сайтів

Плюси/мінуси SEO-просування:

  • Всі (хто не клікнув на Рекламу або Мапи) йдуть на Ваш сайт
  • Ефект, як від Реклами, але Гуглу платити не потрібно
  • Процес просування в ТОП може тривати кілька місяців
  • Витрати вищі, ніж за той самий трафік з Мап
  • Високу позицію треба постійно підтримувати
  • Сайту окремого бізнесу важко випередити добре оптимізовані портали, на яких таких бізнесів багато

Як це працює?

Пошукова система сьогоднішнього дня істотно відрізняється своїми новаторськими ідеями, втіленими в оновлених механізмах ранжування. Основна суть цих змін – пошукова система визначає релевантність сторінки так, як обирала би людина!

Це робить багато методів з тих, які широко застосовувалися ще кілька років тому не лише марними, але іноді і такими, що можуть мати негативний вплив на позиції в пошуковій видачі.

Щоб Гугл “покохав” Ваш сайт, потрібні наступні речі:

  1. Якісний та унікальний контент
  2. Валідний (правильний) код та швидкість завантаження сторінок сайту
  3. Оптимізація для перегляду на мобільних пристроях
  4. Авторитет ресурсу, на який впливає вік вашого домену та кількість і якість зовнішних посилань на Ваш сайт

При цьому слід пам’ятати і про конкурентне оточення. Якщо у Вас, наприклад, сайт місцевого готеля і Ви виконали всі попередні рекомендації, то сайти бронювання, на яких є ціла купа готелів, будуть з точки зору пошукової системи більш корисними для відвідувача і відповідно посідатимуть кращі місця. І так в багатьох бізнесах.

Як розпочати SEO-просування? Замовити пропозицію!

Замовляйте розрахунок пропозиції саме для Вашого сайту!

Ми проаналізуємо існуючи позиції, конкурентне оточення, швидкість завантаження, зробимо аудит сайту та створимо комерційну пропозицію.

Замовити пропозицію!

SMM — ПРОСУВАННЯ У СОЦМЕРЕЖАХ

Відомо, що люди, в більшості своїй, не люблять реєструватися на сайтах. Також є незаперечним фактом і популярність соціальних мереж, де вже зареєстровані мільйони користувачів.

З цього напрошується висновок – якщо аудиторія не йде на сайти, сайти повинні шукати аудиторію самі, створюючи свої представництва в соціальних мережах!

Ми допоможемо спланувати для вашого сайту стратегію і тактику присутності в соціальних мережах, можливо, з використанням різних прийомів контентного просування, прихованого маркетингу, вірусного маркетингу.

Пропонуємо створення, підтримка і просування груп і сторінок в соціальних мережах: Facebook, Instagram, TikTok. Створюємо, оформлюємо та розвиваємо YouTube канали. У вартість може входити регулярне створення контенту, публікація новин, спілкування та консультування користувачів соціальних медіа та ін. Точна вартість визначається після уточнення завдання.

Замовити пропозицію!
SMM — просування в соцмережах

СТВОРЕННЯ ЯКІСНОГО КОНТЕНТА

Контент-менеджмент
  • SEO-копірайтинг — написання оптимізованих текстів
  • Переклади текстів та адаптація під різні ринки
  • Ілюстрації, графічний дизайн, макети для сайтів і SMM

  • Фотозйомка предметна, інтер’єрна, рекламна, кругова, фотобанк

  • Створення об’ємних 3д-фото для Facebook
  • Створення панорамних 360-фото для Facebook
  • Зйомка віртуальних турів Google Street View — pano.grades.ua

  • Створення звичайного та VR відео — sun.ks.ua
  • Захист прав інтелектуальної власності — patent.grades.ua
  • Створення вертикальних відео — IGTV, TikTok

ЗАМОВИТИ ПРОПОЗИЦІЮ З ПРОСУВАННЯ

SEO, SMM, GMM та інші методи просування в Інтернет

Заповніть будь-ласка форму.

Ми ретельно проаналізуємо існуючі ресурси та їх стан та зробимо комерційну пропозицію з просування найбільш ефективними методами саме для Вас.

НАШІ КОНТАКТИ

  • Херсон, вул. Ярослава Мудрого 12, офіс 21а
  • 099 900-69-18, 050 315-60-30
  • am@grades.ua